ANTREKK & PLANER

Reklame | junkyard bubbleroom

God fredag fine! Det har på mange måter vært deilig at det aldri er helgeplaner mer. Tidsklemmen er voldsomt redusert og jeg kan ikke huske sist mannen spurte “Hva skjer i helgen egentlig?”. Vi vet jo svaret – ingenting. Men i det siste har selv jeg blitt ekstremt rastløs og syntes så langt denne fredagen er sykt langsom.. Regnværsdager blir lange med barna, ingen lekeland, kino og tingene vi vanligvis fyller helgen med for de små.

Det er forresten ikke kun glamorøst dette blogg-livet. Det viser seg at fluene er team Mads Hansen og aktivt prøvde angripe under dagens antrekk shoot…

Toppen finner du HER og med “SARAE” får du 10% oppå alt fra bubbleroom ink salg  / Bukse HER og den er fra junkyard og er min storfavoritt, helt sykt stretchy. Med “SARAT20” får dere 20% på alt fra junkyard om kjøpet er over 500 kr. Alt normalt i str har M.

Ellers vil jeg bare virkelig takke dere, for at dere klikker innom bloggen og støtter opp mine nye prosjekter. Jeg vet det er mange plattformer og jeg prøver finne en hårfin balanse så dere ikke blir kasteball. Gi meg litt tid, så blir dette knallbra skal du se!

Hva er dine planer i helgen?

13 kommentarer
    1. Vi har ikke så mange planer for helgen.

      Her har vi akkurat vert ute å testet ny sykkelvogn til minstemann på 7 mnd 😅 Vår datter på 6 år har nylig fått seg girsykkel, så det blir mange sykkelturer fremover. Iallfall om hun skal holde følge med han på 8 år 😉 Vi har også en snart 18 åring i hus, men han styrer dagene selv og skal jobbe i helga ☺️

      God helg til deg og dine 🥰 Håper dere får pent vær. I dag kom det regn på Sunnmøre etter en uke med grillvær 🙈

    2. Hei!
      Jeg har noe av de samme formene som deg, og jeg sliter så veldig med å finne bukser som passer! Kunne du kommet med noen tips til bukser som passer bredere hofter og rumpe 😊
      Jeg er sånn midt i mellom i str, bukser i vanlige butikker blir ofte for små, men går jeg på stormote blir de for store eller passformen feil pga smal midje…

      Ha en fin dag 💕

    3. Såg snappen din. Du vet at du ikke skal vugge babyer på den måten der elle? Har du hørt om shaku babys elle…… flaks ungene dine lever og ikke har noe skade. For det såg litt skummelt ut syns jeg.. vugge og vugge. Man rister jo påenmåte et barn med og vugge slilk du gjorde. Da skal man ha rolige bevegelser og det hadde ikke du… xD

      1. Det var da voldsomt for en kommentar? Hvis ikke du har noe fint å si, så lavære 😊🤷🏼‍♀️

      2. STOR forskjell på å riste og vugge på den måten hun gjorde. + at hun hadde “fast speed” på videoene sine.
        Les deg opp om shaken baby syndrome å gå å troll en annen plass!

      3. Det ser en del mer voldsomt ut pga speedfilm. Jeg hadde gjort det samme igjen og igjen, barnet fikk masse nærhet og fylt sitt behov. De blir ristet og bært i magen i 9 mnd før de kommer ut til den skumle verden <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg