DAGENS ANTREKK

Goood fredag fine!

Solen står inn og vaskerommet er snart i mål. Siste episode vil komme på instagram @saraaemiliee idag og jeg er like spent på resultatet som dere. Juhu! Antrekket ble det stor etterspørsel på gårsdagens ig bilde. Toppen er fra shein, link finner dere HER .

Men husk at de ikke er norske, så du kan risikere toll. Jeg slapp unna og betalte 250kr ink frakt(ikke sponset). Kvaliteten var bra, men jeg syntes shein kan være litt smått i str og til tider minne meg om Ebay varer. Denne var normal til litt liten. Bare et lite obs! Så denne toppen på en amerikansk influenser og klarte ikke få den ut av hodet.. Skjørtet er fra hm.

Ellers så håper jeg at dere får en strålende dag og takk for at du klikker deg innom her og engasjerer deg <3

 

4 kommentarer
    1. Hei. Helt nydelig topp! Må ha 🙂 Men hvis jeg er en M til vanlig, bør jeg gå opp til L? Å hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk den?

    2. Skulle bestille toppen nå, men det står US Only på nettsiden, og det kommer ikke opp Norge som land. Hva gjør jeg?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg