DOBBEL HURRA

Reklame | soulcake

God mandag fine! Det har vært så fint vær at jeg har bare trengt å legge bort blogg litt. Igår feiret vi begge barna sammen, da de har bursdag med 3 ukers mellomrom. Tenk at jeg straks har en 5 åring OG en 2 åring i hus? Hvor ble egentlig tiden av, jeg føler nettopp satt med en positiv test og innså at jeg skulle bli mamma for første gang.

Vi har vært litt fram og tilbake på om vi burde samkjøre barna sin familiebursdag. En del av meg tenkte de burde få hver sin feiring, og ifjor gjorde vi det ikke siden det var Emma sin første bursdag. I år var mye av grunnen Corona, men jeg er sykt glad for at vi samkjørte. De er jo såpass små at de bare syntes det var stas, så får vi se hva framtiden bringer. Barnebursdag blir så klart noe annet med tiden. De fikk likevel hvert sitt hjørne og det falt i smak.

Det ble en utrolig vellykket dag, med to stykker som svømte i både kjærlighet og leker. Kakene er fra soulcake og sponset. Pynt er kjøpt selv fra bursdagskongen (ja det var rask frakt, 3 dager) og kjolene dere så igår er kjøpt hos et norsk merke som heter SecretbyB.

Hvis dere lurer på noe mer så må dere bare spørre her så skal jeg få svart <3

9 kommentarer
    1. Omg så mye fint og lekkert. Navna på kakene, er de spesialt bestilt eller har den som lagde kaken lagd den?

    2. Så nydelige kaker og pynt.
      Måtte bare le litt av meg selv.. lurte nemlig på hvorfor det stod Roar på serviettene. Lurte et øyeblikk på om Liam het Roar til mellomnavn eller noe 😂 ble ganske flau da jeg skjønte det var brøl på engelsk (roar).

    3. Hei,
      Jeg skriver for å informere deg om at vi tilbyr personlige lån med 2% rente. Vi kan gi deg lån slik at du kan gjennomføre prosjektene dine eller andre ting du vil gjøre. Kontakt oss direkte via e-post: [email protected]
      Beste hilsener

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg