Et nytt kapittel

Hei! Så koselig at du har funnet deg fram hit.

Første tanke er kanskje – enda en plattform? Blir det ikke mye å holde styr på?

Nå har det seg slik at jeg allerede lever av sosiale medier så selvom bloggen er ny, er jeg ikke helt på nytt farvann. Jeg er kanskje mest kjent under @saraaemilee på Instagram med mine 280.000 følgere. Det siste halvåret har jeg også gått all in på Snapchat og jeg syntes det er helt fantastisk at så mange ønsker å følge meg daglig. (klikk på bilde for å komme til Instagram)

Likevel kjenner jeg på at jeg mangler en plattform hvor jeg får lov å utdype meg mer gjennom tekst på en litt annen måte. Jeg går ofte i dybden på ting og tar opp temaer som engasjerer meg. Og ikke minst – jeg deler jo tips og triks med dere.

Jeg føler også at jeg stadig gjentar meg. Fordi forespørselen på oppskrifter, historier, temaer ol er stor. Da må det jo vært helt tipp topp kunne linke tilbake til et blogginnlegg der all informasjonen finnes istedenfor å fortelle gang på gang.

Blogg.no og jeg har også en liten fortid. Hvis vi hopper tilbake til 2011 regjerte jeg topplistene med min tidligere bloggpartner Donna. Noen som husker det kanskje? På den tiden var fokuset litt annerledes, derimot.

Hva fokuset vil være denne gangen, tar jeg dag for dag. Debatt er noe som alltid engasjerer meg, hjertesaker på viktige samfunnskritiske tema. Tips og triks, oppskrifter. Lifehacks. Førstegangs mamma-tips. Spørsmålsrunde! Kanskje dere har noen ønsker til meg?

Jeg gleder meg, og jeg håper dere kan få glede av å klikke dere innom i ny og ne. Dette blir bra!

  • Sara
64 kommentarer

Siste innlegg