EXTREME MAKEOVER – STUE

Hei fine!

Som dere kanskje allerede har fått med dere, så begynte jeg på nytt prosjekt i helgen. På fredag gikk jeg løs på å rive opp gulvet i stua og male veggene. Robin reiste bort for helgen og hadde ingen anelse. Har jeg lagt gulv før? Ikke egentlig, bare hjulpet smått til. Men google og YouTube – er din beste venn! Resultatet ble fantastisk! Slik så stuen ut før:

Og slik er den nå:

Gulvet heter PERGO SENSATION CHALCKED NORDIC OAK laminatgulv, og var på tilbud hos Coop Obs når jeg bestilte det. Jeg krysser fingrene for et tilbud igjen så jeg kan handle til kjøkkenet også, så langt tenkte jo ikke jeg.. Men det var isåfall lett å legge – og utrolig flott å se på <3

Fargen er samme som jeg har i gangen og går under navnet “CURIOUS MIND”. Det er en beige tone, men med litt gult i så den blir gylden. Fargen er på mange måter en blanding av både gult, beige og grått, helt nydelig.

Hva syntes du om resultatet? Skal pent innrømme at jeg savner den grønne veggen min, men viktig å ha farger som Robin trives med i huset også.

19 kommentarer
    1. Skikkelig imponert over pågangsmotet ditt! En ting er maling det kan jeg lett finne på å gjøre uten mannen, men legge gulv?! rått!! 🤩 Ble veldig fint!

    2. Så gøy å se du jobber på og får til alt! Vi skal handsame gulv på kjøkken og instue selv, så det var så gøy å se hvor fint det ble hos deg!

    3. Jeg elsker ståpåviljen din og selvstendigheten! Veldig lyst til å gjøre samme selv, men med ei på 3 og to på 1,5, så er det ikke mange helgene alene. Men har du fått gulvet fraktet til deg, eller har du stor nok bil til at du får det med deg? Hva med listene? De pleier jo å være kjempelange..!

    4. Lurer bare på hva du tenker om den nye videoen til Andrea Sveinsdottir og Morten på YouTube? Ikke sikkert du følger de men der går de gjennom profilen din og sier vell indirekte at du har kjøpt følgere fra utlandet utifra det de får opp…

      1. Har sett hele videoen, og mener Morten også nevnte at årsaken til at Sara Emilie har så få norske følgerne kan forklares av at hun har en internasjonal profil. Så syns egentlig ikke hun kom så dårlig ut av det..

    5. Hva tenker du om den videoen fra Morten sin youtube kanal der du har bare 60 tusen norske følgere og ganske mange fra utlandet?

    6. litt put of topic, men hva synes du om dagbladets stadige fremstilling av ME? “sønn som drepte seg selv og mor, hadde ME” “Ari Behn hadde ME”. er overskrifter jeg har lest bare denne uken. Føler sykdomen blir tatt litt ut av kontekst, å fremstilles som en psykisk sykdom som kan føre til forferdelige hendelser. Har aldri lest noen plasser at noen som har drept og hadde diabetes.. Lurer på hva de skal frem til, å synes helt ærlig det kan virke skremmende!

    7. Nydelig! ☺️ Har et spørsmål som ikke har noe med dette å gjøre, men har sett en del reklamer fra goodiebox hvor du er med? Har du en unboxing video av den eller er det bare klippet som er med i reklamen? Nysgjerrig på hvordan den er, så hadde digget å se unboxing video 😂☺️

    8. Hei. Har du ikke snap lenger? Pleide følge med deg der men så ble du borte og kan ikke søkes opp🤪

    9. Hei,
      Jeg skriver for å informere deg om at vi tilbyr personlige lån med 2% rente. Vi kan gi deg lån slik at du kan gjennomføre prosjektene dine eller andre ting du vil gjøre. Kontakt oss direkte via e-post: [email protected]
      Beste hilsener

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg