Før og etter: GANGEN

Endelig var jeg i mål! Etter å ha malt både kjøkken og stue grønn ble gangen veldig merkbar i sine kalde gråtoner. Som tidligere forklart har jeg bestemt meg for å prioritere hus og interiør framover. Jeg har alltid hatt interessen, men den falt ganske ned etter småbarnslivet tok over. Jeg tok meg selv litt i nakken og innså at jeg ikke trivdes på samme måte lengre, og at det var verken system eller gjennomført. Det handler ikke så mye om at man MÅ ha det slik, men jeg som jobber hjemmefra og er så sjeldent ute av huset ønsker en atmosfære jeg trives i og som føles som HJEM.

Projekt interiør har derfor startet, og mye har allerede endret seg de siste mnd. Denne omgangen var det gangen som skulle males og slik så den ut før:

Stilen jeg ønsker å jobbe mot er “Boho-home”. Et bohemsk preg med mye planter, makrame/bambus detaljer og lyse varme toner. Stilen er kanskje mest kjent fra Australia og jeg merker mye av tingene jeg ønsker er vanskelig finne i Norge. Men en skatt her og der så blir det nok veldig bra i lengden! Resultat av gangen etter maling:

Fargen som er brukt er fra Jotun sitt nye fargekart og heter Curious mind. Det er en beige farge med gultoner i. Oppbevaringen våres er fra Ikea og heter Nordi. Den fungerer slik at man kan bygge den som man selv ønsker og er helt genial til oppbevaring av ytterklær :-). Knaggrekken er kjøpt på Amazon. Nå gjenstår det bare å få inn detaljene jeg ønsker for en komplett følelse av boho.

Tilslutt slenger jeg ved status av gangen idag. Selvom interiørhobbyen har sneket seg tilbake, er det ingen tvil om at jeg fortsatt lever i småbarnslivet også 😉

Hva syntes dere?

 

28 kommentarer

Siste innlegg