HUNDERFOSSEN TIPS

Reklame | Hunderfossen park & Hotell

Hei og Hopp! Bloggen har fått seg en liten planlagt sommerferie men nå er det hverdag igjen på mandag og jeg får mulighet til å jobbe mer igjen, også med blogg. De siste ukene har vært helt utrolig koselige (og krevende hehehe) – 3 uker med hele familien samlet. Som mange av dere så, har vår ferie i år vært Hunderfossen og ettersom mange vurderer å reise dit i august tenkte jeg det kunne være litt fint med et sammendrag på tips og erfaring.

 

TIPS 1: Hunderfossen hotell

Dette hotellet fortjener SÅ MYE SKRYT!

Hunderfossen Hotell ligger 400 meter unna Hunderfossen og enda nærmere Barnas Gård, noe som var utrolig praktisk. Vi kunne bare tusle bort uten å tenke på parkering. I tillegg så tilbydde hotellet utrolig mye i seg selv og hadde masse aktiviteter å by på. Det var et ekstremt fint uteområde med minigolf, mini atv bane, leie av svanebåt, aktivitetskort +++. Hver kveld kjørte de barnekino og deretter ungdomskino og kundeservicen var helt utrolig bra. Man merket godt at de ansatte var godt vandt med barn, og de var skikkelig flinke til å få barna (og meg helt ærlig) til å fantasere seg bort i en verden fylt med prinsesser, troll, askeladden og norske folkeeventyr. Emma ble rå på trolljakt, foråsidetsånn.

Hotellet tilbyr alt fra enkle hotellrom til store hytter og jeg kunne tenkt meg å reise tilbake neste år sammen med besteforeldre og leie en kjempe hytte. Stort uteområde og masse gode tilbud. Maten var også himmelsk og smittevern tiltakene utrolig bra.

 

TIPS 2: Sett av mer enn en dag på Hunderfossen.

Man kommer nok fint igjennom på en dag og. Men hvis kjøreveien er litt lang og du liker som meg å ta livet med ro så syntes jeg syntes det var helt utrolig fint å kunne fordele Hunderfossen på 2 dager. Da kunne vi tilpasse oss kø, tusle rundt i rolig tempo og legge en god plan på dag 2. I tillegg fikk vi da en rolig ettermiddag på hotellet med aktiviteter der.

 

 

TIPS 3: Last ned appen.

Hunderfossen appen var helt genial! Det skal være et køsystem der, slik at du kan booke deg inn og fysisk stå å vente. Men den var dessverre nede mens vi var der. Den var likevel utrolig ålreit. Du fikk full oversikt over når forestillinger var, hvor alle toaletter finnes. Du fikk opp varsel hvis du var nærme noe som skjedde og man kunne huke av alder. Feks er begge mine barn under 120 cm, så jeg huket av dette og fikk opp alle aktiviteter som var for oss. Og for alle som lurer, det var mye å gjøre for Liam på 5 år og Emma på 2 selvom det også er attraksjoner for eldre der.

 

TIPS 4: Spis på trollsalen

Det var en stor opplevelse i seg selv å sitte nede i trollsalen. Dekorasjonen var helt RÅ, det var store troll som holdt taket oppe og barna storkoste seg. Det var veldig viktig for Liam og gi kos til alle trollene, haha. Maten smakte også himmelsk!

 

TIPS 5: Ta med egen mat

For andre måltider er det helt topp å ta med egen mat der, det var mange fine steder å sette seg ned og det var mulig å låne grill. Utrolig flotte gressplener med bord og det var aldri noe problem å finne plass.

 

TIPS 6: Kombiner med Barnas Gård

Barnas gård ligger rett ved Hunderfossen og var utrolig trivelig for store og små. Man kunne mate mange av dyrene, holde kaniner og kose. Skikkelig lykkefølelse og jeg ble jo like ivrig som barna. I tillegg var det en kjempe kul hinderløype der som Liam elsket. Veldig fritt og koselig sted som barna stortrivdes på.

 

Alt i alt hadde vi en helt utrolig fin tur, barna storkoste seg og jeg syntes køene gikk relativt fort. Det var et par-tre ting som er mest populært som krevde litt ventetid men det må man nesten regne med. Smitteverns tiltakene var flotte, det var tegnet ringer på bakken i køene. Barna forsto og syntes det var gøy å holde seg inni ringen, det var tross alt “lava” på utsiden 😉 Frokosten på hotellet var allerede på bordet når vi kom slik at man ikke hadde buffe og fikk kontroll. Takk for oss!

 

 

Har du vært i Hunderfossen før? Del gjerne tips!

 

 

6 kommentarer
    1. Ser at du har blitt ambassadør for We are fit. Jeg forstår ikke hvordan du kan reklamere for et foretak som behandler kundene sine så dårlig. Nå har vel kanskje ikke du sett så mange negative omtaler, siden de har slettet/ eller fått folk til å slette kommentarene. Men hvis du sjekker på trustpilote vil du se noe der. De svindler folk for penger da de ikke sender varene som lovet, og de heller ikke betaler tilbake pengene for manglende vare. Dette har skjedd utrolig mange ganger. Jeg er en av de som har blitt lovet at jeg skal motta en vare som jeg har bestilt og BETALT. Det har nå gått et år, og jeg får ikke svar på epost, har ikke mottatt noe vare eller penger- som jeg har bedt om.

      1. Heisann.
        Send meg gjerne en dm på instagram isteden, så vil jeg gjerne følge opp dette bedre. Viktig for meg 🙂 Eneste erfaring jeg har så langt på dette av negativ er at mange ikke fikk med seg preorder og ikke forsto at sendingen ble delt opp, derfor mye kritikk.

    2. Hei,
      Jeg skriver for å informere deg om at vi tilbyr personlige lån med 2% rente. Vi kan gi deg lån slik at du kan gjennomføre prosjektene dine eller andre ting du vil gjøre. Kontakt oss direkte via e-post: [email protected]
      Beste hilsener

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg