INTERIØR: NYTT TIL STUEN

Hei fine! Stuen har blitt litt oppdatert med nytt. Det skal så lite til før man kjenner på den gode følelsen! Jeg har også bestilt et digert makrame veggheng som lages om dagen og gleder meg som et lite barn til å få det hit. I mellomtiden – her er informasjon på hvor alt er fra. For meg er det ikke viktig med merker, og det meste her er av rimelig pris.

Først og fremst, fargen på veggen er kode S5010-G50Y. Finere grønnfarge skal du lete lenge etter <3

Sofaen vi har er fra Ikea og heter VIMLE. Den prøvesatt jeg hos ei god veninne og ble helt frelst. Den er altså SÅ god å sitte i og etter å ha googlet meg rundt om andres erfaringer holder sitteputene seg pene også uten å bli deformert. Den kommer i mange farger, jeg har Gunnared beige. Upraktisk med barn, tenker du? Her kan alt av tekstil taes av og VASKES. Helt genialt. Og til info – flekkene som har kommet hittil er fra meg, ikke barna 😉 Kanskje ikke noe sjokk? #vimse

Nye putetrekk og pledd er fra HM HOME.

Bordet vårt er vedlikeholdsfritt (altså ikke ekte tre) og tåler barnesøl og leker. Det er fra Ikea og er Orginalt et billig kjøkkenbord med mye lengre bein. Men jeg fikk mannen til å måle og kappe beina før vi satt det på – voila!

Tørka blomster finner du så mange steder ved et raskt googlesøk. Jeg har blandt annet handlet fra pampas heaven, torkablomster +++. De koster litt, men hvis du tenker over hvor ofte du feks kjøper roser eller planter du dreper gang på gang så kan du se på tørka blomster som en innvestering. De ser bra ut og varer evig. Spray de med hårspray så slipper du at de drøsser.

Teppet er faktisk et merke som hovedsakelig lager tepper til barnerom. Merket er lorena canals og de fleste som fører det i Norge er barnebutikker.

Håper det oppklarte litt spørsmål. Hvordan stil foretrekker du? Jeg går etter “BOHO HOME” om dagen.

 

14 kommentarer
    1. Jeg foretrekker personlig stil hjemme. At det ikke er hentet ut fra et interiørmagasin, men egne ideer, farger, møbler og sånt. At det ikke blir et hjem som så «mange» har.
      Misforstå meg rett, er fint å plukke ut sin stil å kjøre den hele veien, men jeg foretrekker at det bærer mer preg av originalt. 😊

    2. Lekkert! 🤩
      Men skriver egentlig for å tipse deg om at IKEA har fått inn en kolleksjon nå, som er akkurat i denne stilen. Verdt å sjekke ut! 🙌
      Og takk for gleden du sprer, digger å følge deg på Snap 🤭

    3. Jeg elsker hvordan deg er blitt hjemme hos deg nå! Så behagelige farger ✌🏼 Kjempe fint !

    4. Denne stilen er helt meg!😍 Føler jeg har fått den til litt sånn halvveis her vi bor nå, men overtar nytt sted i løpet av de nærmeste ukene, og kan ikke vente med å sette i gang! Nå har mannen endelig gått med på at jeg kan male stua grønn også!👏🏼
      Tok nesten et år🤣 Vurderte du noen andre grønnfarger også? Er så i tvil. Står mellom denne, green leaf og green harmony.. ev laurbær…hmm..

    5. Eg har nok en mye mørkere stil! Fleste av møblene er svarte, men grå sofa og stoler i den ene stuen(vil bytte dei ut, men penger 🙈) og en brun sofa i den andre! Mye runde former og mye Halvor Bakke design 😅🖤 har og MYE grønne planter og tørket strå rund om kring😁

    6. Godt å se interiør Sara igjen! Har virkelig savnet den interiørkontoen du først startet med 🙂 alle de herlige putene dine og ting fra europris som alle har råd til! 🤩🥰

    7. Hei Saraa. Jeg har sett storyen din om ME du la ut idag. Hvorfor er du så opptatt av å snakke om sykdom hele tiden når du har blitt (tilnærmet) frisk? Jeg tror ikke andre som har hatt feks depresjon snakker om det i flere år etter det har gått over. Er det fordi du er redd for tilbakefall eller føler du at du må overbevise oss leserene om at du fremdeles har ME? For meg ser du ut som en frisk småbarnsmor med kapasitet og overskudd mer enn de fleste. Du holder det gående med gjøremål og jobb fra morgen til kveld uten at du virker noe sliten av det. Forstår bare ikke fokuset på sykdom
      Når du er frisk.. kanskje noe å tenke litt over, for det virker bare merkelig å prøve å overbevise leserene dine om at du er syk når daglige aktiviteter viser noe helt annet:p
      Nyt heller den friske følelsen og flytt fokuset på noe annet enn sykdom, da blir det mer inspirerende å følge deg. Skjønner ME historien trekker lesere men..

      Utover det syns jeg du får til mye, skjønner du er kjempeglad for alt du får til. Og du får til mye. Skulle kanskje ønsket meg hakket mindre «bak fasaden/kyniske tanker» ift økonomi og hva du gjør for å få fler lesere osv. Det virker bare mot sin hensikt å fortelle om forretningsstrategi til oss leserene. Virker bare kynisk, jeg tror du når lengre med å la være slik info.

    8. Har alltid uflaks med at sofaene vi har tiltrekker seg alt av hundehår og jeg holder på å bli gal! Jeg synes sofaen deres er SÅ fin og har så lyst å kjøpe den, men har du noen erfaring med hvordan den er med tanke på hundehår? 🙂

    9. Lekkert 👌🏻 Hos oss kjører vi ufrivillig minimalistisk. Med tre barn er det så mye rot. Så jo mindre annet jo bedre 😂 Lyyys grå vegger. Hvitt interiør. Noen få bilder😅

    10. Hei! Så fint! 🙂 Lette opp dette innlegget for kanskje å finne noe informasjon om stuebordet ditt. 😉 Haha, sånn har det blitt. Men jeg må likevel spørre deg.. 🙂 Hva heter bordet? Har du malt/beiset det, eller kom det slik? Og ca. hvilken høyde har det nå? 🙂 Finner ikke noe bord, men dette var jo veldig fint og ikke for lavt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg