PODCAST & OSLO

God tirsdagsmorgen! Her kaster jeg meg rundt før turen går til Oslo. Det er veldig merkelig følelse å skulle innover til byen igjen egentlig. Grunnet Corona har mange planer i “Influenser verden” vært utsatt, eventer og viktige møter avlyst. Alt det sosiale har utgått, og jeg savner å se “instagjengen” som vanligvis blir flydd inn jevnt. Så idag kjenner jeg på et lite snev av normalitet og skal få lov jobbe utenfor stuen. Det trengs og blir veldig godt. Jeg reiser innover for å gjeste Martine Halvorsen sin podcast “SYKT ÆRLIG”. Martine er en fantastisk dyktig person som jeg gleder meg ha en god samtale med.

Ellers så har jeg ikke avtalt så mange andre møter i Oslo for denne gang, jeg skal innrømme at jeg kjenner litt på å reise inn til et mer “utsatt sted” (selvom Robin er der daglig haha) og måtte ta kollektiv.

Så ser dere en gæren dame som tar store sirkler rundt alle med antibac i hånda så vet dere hvem det er. Ellers så kommer det nye vaskerommet mitt i kveld og kjøkkenet skal bli fylt opp med en haug av irriterende flatpakker fra Ikea. (Send styrke) Håper dere får en fin dag idag <3

 

2 kommentarer
    1. Elsker Martine Halvorsen!! Gleder meg masse til å høre podcasten du blir med på. blir kjempe gøy å høre på to flott fornuftige damer som er flott forbilder!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg