SPENNENDE PROSJEKTER

Reklame | junkyard

Bukse HER / Genser HER – “SARAT20” girl 20% på alle ordinære varer på kjøp over 500 kr hos junkyard

Hei dere! Fler som kjenner på at hverdagen smått kommer tilbake? Jeg er så utrolig spent, på om vi fortsetter i denne gode kurven eller stenger alt ned igjen. Jeg kjenner jeg automatisk forbereder meg på siste, men drømmer virkelig om at jeg tar feil. Hva tror du vil skje?

Utenom Corona som påvirker oss alle, så er livet ganske bra om dagen. Jeg kjenner på en ekstremt sterk motivasjon og lyst til å få til mest mulig. Dagene er effektive og som dere har skjønt, er det mange baller og prosjekter i luften. Jeg tror helt ærlig det ligger litt i at jeg har mistet så mange år av livet mitt.

Jeg har vært syk så lenge og orket så lite i lang tid, min tidligere hverdag har vært å være bundet på sofaen. Jeg er til stor grad fortsatt bundet i mitt eget hjem, men det at jeg orker så mye her hjemme er helt fantastisk for meg og noe jeg ikke tar forgitt. Så jeg nyter tiden, nyter energien jeg har til å mestre det jeg ønsker. Det frister ikke et sekund og se på serie eller roe ned, men jeg passer så klart på å høre på kroppen når det trengs.

Jeg er skikkelig takknemlig, og det gir stor livsglede. Takknemlig for at dere klikker dere inn her, støtter opp alle prosjekter og for at jeg får lov til å nå ut til så mange. Jeg er ekstremt motivert om dagen til videreutvikling. Framover skjer det mye spennende, og den siste tiden har jeg landet samarbeid jeg bare kunne drømt om! Klyp meg i armen, noen?

Mange av prosjektene er i såpass startfase at jeg ikke får lov til å røpe så mye. Men jeg gleder meg skikkelig fortelle dere, og ville bare bruke innlegget til å takke for at ting skjer for meg hele tiden om dagen pga DERE. Som engasjerer seg med meg. En ting jeg derimot kan fortelle, på torsdag skal jeg hente min nye nye venn – EN BIL! Renault Zoe som jeg skal ha samarbeid med framover. Å få lov til å teste en bil er helt rått, jeg har i lang tid trengt det til eget bruk. Elbil har jeg vært frelst av siden mannen fikk sin firmabil så dette kan jo ikke love noe annet enn bra.

Håper dere får en strålende dag <3

6 kommentarer
    1. Gleder meg til å sjå ka dissa nye prosjekta e 😍😁 Spennende! Håper alt godt for deg og dine, og at helsa holder seg bra framover (har fulgt med deg en del uker, så har fått med meg hva du har vist av hva du har vært igjennom). Tøffa💖

      Much friendly love 💕

    2. Gleder meg til å sjå ka dissa nye prosjekta e 😍😁 Spennende! Håper alt godt for deg og dine, og at helsa holder seg bra framover (har fulgt med deg en del uker, så har fått med meg hva du har vist av hva du har vært igjennom). Tøffa💖

      Much friendly love 💕

    3. Elsker klærne dine, snap videobloggen din og bloggen. Elsker din ærlighet at du er bare en av oss og hvordan du gir meg så god samvittighet til mine feiler med bilringer og ect. Du er utrolig flink med barna, huset og bare alt! Digger deg! Hahaha 😂 🙈 sorry litt mye skryt. Gleder meg til å se dine neste prosjekter. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg