UKENS SPØRSMÅLSRUNDE

Reklame | bubbleroom

 

Bukse HER / Topp HER / SARAE gir 10% på alle kjøp(ink salg) hos bubbleroom ut mai. Har M i begge, buksen er sykt stretchy.

 

Hei og god formiddag! Søndag igjen allerede og det er tid for ny spørsmålsrunde. Uken har flydd avgårde men til gjengjeld vært ekstremt produktiv. På tirsdag kveld kommer det nye vaskerommet og jeg både gleder og gruer meg til å skru enormt store mengder Ikea. Hjelpes! I mellomtiden, her kommer en Q&A.

Har du fylt leppene dine?

Jeg har fylt leppene mine 2 ganger. Først i 2016, deretter i juli 2017 men har ikke gjort det siden. Det har jeg ingen planer om å gjøre igjen heller, jeg har utviklet meg mye siden den gang og ser ingen behov for å skulle endre på utseende sitt på den måten lengre, heldigvis. Når vi først er inne på det – så vil jeg gi en oppfordring til andre der ute også til å unngå det. Det gjør mer skade for neste generasjon, enn glede for deg alene.

Hvordan går det med deg?

Så koselig spørsmål å få. Det går veldig bra, egentlig. Jeg har en unormalt driv og energi om dagen som jeg virkelig setter stor pris på. Følelsen av å være effektiv etter så mange år med senga er helt fantastisk ubeskrivelig. Jeg savner mange, og Corona gjør fortsatt hverdagen litt kjip så klart. Men alt i alt har jeg virkelig ingenting å klage på <3 Jeg føler meg så ekstremt heldig og takknemlig.

Når skal Robin ha snap takeover igjen?

Nå førstkommende tirsdag faktisk! Da er jeg å finne på bakfasaden snappen og han holder min gående imens. Så da må dere følge med, denne gangen er det hverdag og han er på jobb og får vist fra heissjakta.

Anser du deg selv som kjendis? Blir du stoppet på gaten?

Haha nei ikke egentlig? Det klarer jeg ikke å se for meg at jeg noengang kommer til å gjøre heller. Hva definerer egentlig en kjendis? Hva mener dere? Jeg er liksom bare lille meg. Og det tror jeg er viktig å holde på, ha beina godt plantet på bakken og ikke miste seg selv. Jeg blir stoppet omtrent hver gang jeg er utenfor hjemstedet mitt, og har opplevd at folk vil ta bilder og si noen hyggelige ord. Det er SÅ koselig! Mye bedre at dere kommer bort enn at jeg får en “jeg så deg der” noen timer senere. Da sitter jeg bare tenker “Shit, var det da jeg dro ut trusa av ræva?” haha. Men føler mer jeg møter på en bekjent, enn en “følger” hvis det gir mening?

Hva skjer med baby nr 3?

Det skjer ikke så mye. Vi står fortsatt på vårt, jeg ønsker en til og han føler seg ferdig. Vi har derfor lagt diskusjonen død for en periode og må gi det litt tid. Han har lovt å utsette ta strengen, og jeg har lovt slutte mase. Så får vi se med tiden. Men det er sårt for min del, og selvom jeg er ekstremt takknemlig for de 2 vi har, kjennes ikke familien komplett ut. Jeg har en teori om at det ligger i instinkt og min natur, dypere enn bare en mening man kan endre på.

Har det hjulpet å erstatte lettbrus med vann på kropp/vekt?

Nå veier jeg meg ikke, men det å droppe lettbrus gjør helt klart noe for kroppen. Lettbrus inneholder intet annet enn stoffer som vi fint kunne vært foruten. Når du tillegg kombinerer det med å drikker mer vann, som igjen er en positiv ting for kroppen. Lover det veldig bra! Jeg har hatt en uvane å drikke meg mett på brus, nå får heller kroppen det den trenger enn en falskhet.

Kan du ha en sminkefri dag på snap?

Klart jeg kan! Jeg har jo på meg extensions vipper, så det blir med de da. Og alle snapdager starter sminkeløse, så det er jo ikke slik at jeg unngår å vise meg uten. Eneste sminken jeg bruker er foundation og dekkstift egentlig. Men kan droppe helt en dag til uken.

Vet mange reagerer på at Influencere selger ting de har fått sponset og tjener på det. Hva tenker du om at man selger de til egen profitt?

Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg skatter av alle produkter, og har betalt for dem(dog en redusert sum). Nå er det slik at en influenser er avhengig av å hele tiden vise siste nytt, en relativt lite bærekraftig jobb. Så at man da kan selge det videre (heia gjennbruk) og dekke skatteutgiften man har ført opp av plagget i tillegg er vinn vinn. Influenser går i null og noen som kanskje ikke hadde råd kjøpe nytt, fikk et relativt nytt plagg til halvert pris. Jeg betaler mange tusen i året på skatting av produkter, mest sannsynlig mer enn en som shopper normalt på fullpris.  Når det skal sies så doneres også STORE mengder jevnlig. Det går absolutt ikke på at jeg ikke liker produktene jeg har mottatt. Grunner bak er som regel at klærne har blitt for store for meg, eller at barna har vokst ut av sine. Syntes det er helt innenfor med videresalg og heier på gjenbruk. Det betyr absolutt ikke at man da ikke kan stå god for produktene. Man bare trenger ikke 10 av dem.

Hvor mye kom vaskerommet på?

Bestillingen kom på 25.000 på vaskerommet, men da bruker jeg opp igjen 3 av veggskapene jeg har. De får kun nye fronter. Og samme hvitevarer. En del mer enn jeg først planla, men når jeg satt der å begynte planlegge bestemte jeg meg for at jeg ønsket gjøre det 100% når jeg først skulle gjøre det og økonomien godtok. Og jeg ser på det som en investering i huset og økning i verdi.

Har du noe utdanning? Skal du gå mer skole?

Jeg fullførte aldri vgs fordi jeg på den tiden var såpass syk. Men jeg gikk medier og kommunikasjon. 2VGS hadde jeg 50% fag og 3VGS ble 90% sykefravær, da avsluttet jeg heller skolegangen rett før russetiden. Så nei. Jeg håper jo at jeg kan fortsette å jobbe til en pensjonist tilværelse og aldri trenge ufør igjen. Et tilbakeslag er så klart en realitet, men slik kan man ikke gå rundt å tenke på. Drømmen er å alltid kunne jobbe innen markedsføring, om jeg trenger skole for det eller om erfaring er nok får tiden evt vise.

Hva er neste steg for bedriften @saraaemiliee ?

Det skjer allerede så mye spennende nå som jeg gleder meg til å fortelle dere. Åh som det blir bra!!! Jeg elsker virkelig jobben min og ønsker naturligvis utvikle meg mest mulig. Mange baller er allerede i gang med å rulle, men et mål for 2020 må jo uten tvil å få ferdig boka mi.

Noe annet du lurer på? Legg igjen en kommentar til neste søndagsrunden!

 

8 kommentarer
    1. Du har bare så fine, ekte og fornuftige svar alltid, altså! Et sunt forbilde🙌

      Her nektet mannen for en tredjemann, og for meg var det også uaktuelt nå (men ville ha flere om 3-4 år). Så vi var veldig nøye, men nå er jeg faktisk gravid – og ingen av oss skjønner hvordan🤣 så det er håp!😆

      1. Sara, for å unngå at slike meldinger kommer på veggen, kan du velge hvilke ord som automatisk blir blokkert og melding dermed ikke blir godkjent og lagt ut på veggen. Sex f. Eks 🤔?

    2. Har dere navn klart til baby nr 3? (Hvis det kommer en til) 🙂
      Hvor stor aldersforskjell er det mellom barna dine?
      Hvor finner du energien til å gjøre alle oppussingsprosjektene dine og hvordan ble du så handy? Hehe 😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg