Valdres & Politikontroll

Hei fine! Back to normal, og på tide med et blogginnlegg igjen. På onsdag reiste jeg nedover med bil til Valdres for å besøke en av mine beste venninner over 10 år og hennes sønn som ble født tidligere i år som jeg også er fadder for. En etterlengtet tur, som ble utsatt pga Corona. Turen startet faktisk med at jeg ble stoppet i kontroll av politiet, og jeg har ALDRI vært så flau i hele mitt liv.

Det var helt tilfeldig at jeg ble stoppet, det var kontroll for alle. Men jeg blir sååå stressa i sånne situasjoner, så jeg tenkte det var lurt og ta av solbriller, få blikk-kontakt og sitte der som en idiot å smile. Innså fort at det kanskje heller så ut som at jeg prøvde skjule noe, da de vinket meg inn til siden. Som kanskje man har fått med seg, er jeg i samarbeid med Renaut og bilen jeg kjører er derfor sponset.

Politimannen: Heisann. Har du førerkort?

*Viser førerkort*

Politimannen: Takk. Står bilen på deg?

Meg: Nei, altså.. Den står på Renault.

Poltimannen: Reanult? Som i bilmerket?

Meg: Ja… Altså… Jeg låner den på en måte bare av dem, prøvekjører og tester den og sånn.

Politimannen: Jaa, okei? Har du noen papirer på det da fra forhandler?

Jeg begynner å rote rundt, selvom jeg vet godt at det ikke ligger noe der haha.. Jeg har jo ikke det. Og forstår at det høres jo litt ut som at jeg har stjålet bilen.

Meg: Nei altså, du skjønner, dette høres kanskje litt rart ut, men jeg jobber med sosiale medier og står for markedsføring av bilen.

*Tomt blikk fra politimannen*

Meg: Liksom.. Jeg er sånn.. ja, jeg er sånn Influenser.. Nei eller, blogger da og låner bilen mot reklame, se her kan du se på Instagram (leter desperat etter siste reklame bilde). Se der vettu!! Her er jeg og bilen sammen, ser du jeg har tagget reklame også ++?? Jeg tror kanskje jeg ga en relativt lang tale før…

Politimannen: Ehm. Bare kjør du.

Dere kan TRO jeg sank langt nedi bilstolen, altså. Det er bare jeg som klarer sette meg selv i sånne situasjoner. Til neste gang, så får jeg printe ut kontrakt osv kanskje.. Følte bare han sto der å ristet på hodet og tenkte “sånn derre blogger ja”.

Uansett, turen var vellykket og jeg har storkost meg hos Isabelle. Det er så godt være tilbake på “landet” jeg som er oppvokst på småbruk med sauer og hest. Her kommer et lite bildedryss:

Det var godt å fylle opp sjelen med god veninnetid, hunde og babykos <3

6 kommentarer
    1. Hei,
      Jeg skriver for å informere deg om at vi tilbyr personlige lån med 2% rente. Vi kan gi deg lån slik at du kan gjennomføre prosjektene dine eller andre ting du vil gjøre. Kontakt oss direkte via e-post: [email protected]
      Beste hilsener

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg