DAGENS PLANER

Fredagen min er godt i gang allerede og det er så deilig. Mer maling er kjøpt! Mitt tips for å få igang dagen er å skrive en liste kvelden før på notater i mobilen. En slagplan du jobber deg gjennom trinn for trinn. MEN! Det er så viktig å ikke sette noe tid eller dato. Regelen er at det ikke er lov til å bli skuffet hvis du feks kun fikk til 2 av punktene istedenfor 6. Videre på listen er å rydde 2 etasje, og male ferdig veggen i stua så jeg etterhvert kan gå løs på å male vaskerommet. Det er ikke et mål å fullføre alt på en dag, men å ta litt og litt i eget tempo dag for dag til den er gjennomført.

Jeg har vært hos legen idag, for å bli henvist til operasjon. Er du ikke oppdatert på saken, finner du siste innlegg om dette HER. Han syntes ikke det var noe tvil, åreknutene må sjekkes ut. De gjør vondt, de lager blåmerker, det er risiko for blodpropp og det skal ikke være en plage på den måten de er. Er jeg rar som kjenner en liten skuffelse over dette? Innstillingen i mitt hode er tross alt at man er fin som man er, selv med sine “feil”. Åreknutene mine plager meg ingenting kosmetisk, faktisk så viser jeg de gjerne litt ekstra stolt fram på sommeren fordi jeg ønsker gå først i rekken på å normalisere slikt. Men det er jo klart at når det blir et helseproblem, må det undersøkes.

Jeg krysser alle fingre og tær for at de velger å gå for damp/laser metode og ikke kirurgisk. Jeg måtte fjerne en åreknute i 2016 og det var i full narkose og snitt. Min flaks ga meg både blodoppsamling, betennelse og ny operasjon pga komplikasjonene. Det var mildt sagt et h-e-l-v-e-t-t-e. Og Max uflaks.

Så da er henvisning sendt til Aleris, og fortsettelse følger…

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg