OPPSKRIFT: ENKEL FINGERMAT PÅ 10 MIN

Noe enkel fingermat lagd på 10 minutter slår aldri feil! Men denne lover jeg deg at du både imponerer og må forklare framgangsmåte til gjestene gang på gang. Nå om sommeren er det ekstra godt å servere noe lett og kaldt istedenfor tung varm bakst. Credit går til svigemor som viste meg den for mange år tilbake.

Du trenger:

  • Tortillalefser
  • salat
  • ost
  • skinke
  • curry mango sauce (Jeg er ikke fan av mango, men denne smaker noe helt annet, sykt god)
  • chili krydder og pepper

Dette gjør du:

  1. Smør på curry mango i ca denne mengden:

2. Påfør salat

3. Ta på 2 skinkeskiver

4. Legg på 3 osteskiver

5. Påfør pepper og chili krydder.

Rull sammen, del opp, stikk i en tannpirker om ønskelig – og voilà!

Jeg lover at det er verdt å prøve 🙂

10 kommentarer

Siste innlegg