VASKEROM: FØR OG ETTER

Endelig i mål! Jeg er så stolt og målløs. Tenk at jeg renoverte mitt eget vaskerom HELT ALENE(I kjole hehe). Jeg skal pent innrømme at det var MYE mer jobb enn jeg først trodde, så utrolig mye jobb man ikke ser. Jeg har lært så mye underveis og utviklet meg enormt. Robin fikk ikke lov til å hjelpe meg med å henge opp et eneste skap engang.

All kapp, måling +++. Det var så viktig for meg. Om jeg kappet mye feil og bommet til tider? Så absolutt. Men det visste jeg, og hadde margin. Man lærer så mye i en slik prosess og jeg forventet ikke at alt skulle gå på første forsøk. Robin er den mest handy mannen jeg har møtt, men han var ikke det fra dag en. Det blir man av erfaring og jeg har storkost meg, bannet, svettet og ledd. Og resultatet? Det ble såååå bra:

Det er ikke 100% ferdig altså, Jeg mangler å male ferdig, jeg mangler å fuge her og der + lime vasken. Jeg skal også ha en benkeplate over vask/tørk og hyller innerst i hjørnet der det nå er tomt. Det er luke i taket som må stå fritt så jeg kunne derfor ikke ha skap der. Men alt i alt, noe helt annet enn før!

Apropo før, hvis du vil se fler før bilder finner du det HER.

Fargen på vaskerommet heter “Rustikk Terracotta” Og er en brent, rødbrun og lun tone. Skapene under vask/tørk er spesialskip på IKEA og er 40×60. Frontene heter VOXTORP. Og alt er fra IKEA. Hvis du lurer på noe annet, spør i kommentar <3

Hva syntes dere?

 

27 kommentarer

Siste innlegg